Vänskap

Det känns mycket bättre nu, vi har kunnat prata igenom allt. Så dom kommer på bröllopet, vilket känns väldigt bra. För vi lär bli lika bra vänner snart igen, vi brukar ha våra rejäla bråk och va sura på varandra ett tag sen blir allt mycket bättre igen, verkar som det blir så den här gången också. Jag skulle inte vilja sitta och visa bilder från bröllopet till min bästa vän som inte kom för vi va osams!

Och jag har släppt alla dom där dumma tankarna om henne, hon gör så gott hon kan och hon är faktiskt en bättre mamma än vad jag får henne att se ut som! Jag har väl alltid tyckt att det är fel att röka när man är gravid och ammar, men sen jag blev gravid har det varit ännu värre. Det är rätt jobbigt, det kanske inte är rättvist mot barnet att röka, men jag överdrev.

Skönt det känns att slippa sitta och tänka dom dumma tankarna om sin bästa vän, som är precis lika bra mamma som jag är ♥

Kommentarer
freja Skrev:

har precis fixat en lekhörna till dottern. vad tycks?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: