True Blood

Äntligen kom första avsnitter av säsong 3 ut, vi har gått och väntat i flera månader på att det ska komma ut. Sist vad jag gravid så det var nog iaf ett halv år sen. Spännande som bara den är det också, så nu ska vi vänta och vänta på nästa avsnitt också.

Det verkar som Nikita än så länge har klarat sig ifrån min förkylning. Hon har fått dåligt med pussar idag men en och annan har hon fått i nacken. Hon somnade i sin säng med bara lite skrik i några minuter. Jag med min sprängande huvudvärk var så snäll att jag stängde in mig i köket med öronproppar, men så länge tror jag inte hon skrek.

Jag mår iaf lite bättre, näsan rinner som bara den men de mesta av huvudvärken och värken i kroppen har iaf försvunnit. Imorgon hoppas jag på att få må bättre iaf. Ska nog med Emelie ner till torget, utan min man! Och lördag ser vi fram emot grillning med Emelie och Johan, ska bli väldigt mysigt! Vi satt hos Emelie igårkväll, från typ 20 - 23 och pratade om typ allt. Var väldigt skönt att få träffa lite annat folk ibland och få prata av sig. Jag hoppas verkligen vi kommer börja umgås mer :)

Ne om man skulle gå och sova, så man kanske är mänsklig i morgon, ifall prinsessan vill vakna kl. 7 i morgon också :) God natt ♥

Kommentarer
Thakock Skrev:

Ojoj, vad trevligt med grillning! =)

USch, får hoppas du fick sova lite längre än så. =P Du behöver ngo det. =)



sv: Han är gudomligt söt. Fattar inte varför ingen ringer på honom. =/

2010-06-18 @ 09:28:25
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: