Torsdag

Idag vakna Nikita kl. 8.00, nu äntligen börjar hon få in mer morgonrutin igen. Innan man ställde om klockan sov hon alltid 20-9, men sen när vi ställde om klockan har hon vaknat allt från 5.30-11 så skönt med lite mer morgonrutiner. Även om jag kanske viljat dra mig till 9 iaf :) haha. Men det är ändå skönt att gå upp tidigt, så man inte sover bort hela dagen.

Sovit jätte dåligt inatt. Stumpen har fått damp! När jag gick och la mig fick han ett dampryck och börja skrika, jätte mycket, jag ropar på honom då får han dampryck och springer ut i hallen och klöser på soffan där klorna, det får han göra. Sen någon gång lite senare inatt fick han damp igen och börja skrika. Och nu innan vi gick upp hade han också damp. Tror han skulle vilja gå ut, och va utekatt på sommaren men jag vågar inte släppa ut honom själv. Tycker vi bor lite för centralt för det.

Jag skickade sms till andré för ett bra tag sen att han skulle ringa mig, han skickade ett morgon sms men har fortfarande inte ringt, bajs på dig! :)

Nu ska jag försöka få min tjej att tömma mina enorma tuttar :)


Kommentarer
Lisa Skrev:

hej gumman!



tack så mycket :) vad snäll du är..



ja morgonrutiner vore inte helt fel.. den här lilla damen här hemma har vart så snorig den senaste tiden så ibland har hon vaknat vid 6 (när hon äter) och sen inte kunnat somna om.. men ja, då har hon somnat vid 22 så man ska väl inte klaga kanske.. men annars så kan hon ju sova till 9 iaf :) så ja, man har ju blivit lite bortskämd innan..



så vad gör ni i midsommar då?



kramar!!

2010-06-24 @ 09:32:52
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: