Studenten

Idag har vi först varit hos barnmoskan och tagit ut spiralen, mensen är redan helt helt borta! Men jobbiga är att jag inte får använda p-ring när jag ammar, och mini piller är ingen idé för jag och tabletter, vi kommer inte riktigt överens. Det kan gå 1 månad innan jag kommer ihåg dom nästa gång så får väl köra med 3 kondomer istället :)

Sen skulle vi köpa en blomma till sandra och amanda, får tag på dom 2 sista studentrosorna så fick bli dom. Sen när vi ska åka så bajsar Nikita ner hela sig, och vi har såklart glömt extra kläder. Behöver jag säga att det var andré som packade väskan? Sen fort hem för att hitta nya kläder, det blev ett helt gäng med oss denna gången. Sen blev hon såklart hungrig där också men då satte jag mig i mitten och lutade mig över Nikita så hon fick tutten, det var 50 minuter kvar innan dom skulle springa ut och man vill ju inte komma sent heller. Tar väl 45 minuter - 1 timme in till stan. När vi kommer fram är det några minuter kvar och då leta parkering, till slut hittar vi en och precis när vi kommer fram springer min förra klass ut, men det enda jag ser är alla studentmössor som hoppar upp och ner så ställde mig vid deras traktor istället. Hade planer på att hälsa på dom flesta från klassen men dom lyckades komma upp på släpet utan att jag märkte nått :)

Sen när dom åkt ett tag kom vi och hämtade upp sandra, och då fick jag iaf hälsa på några fler från klassen, känns lite sorligt att man förmodligen aldrig kommer prata med flera av dom. sen åkte vi hem till sandra och fick smörgåstårta, riktigt god var den. Sandra och hennes mamma hade köpt ytterligare 2 saker till Nikita, vi har fått hur mycket som helst till henne dom senaste veckorna, men det gör inget, jag älskar att få saker till Nikita :) Hon fick en ursöt haklapp, som invigdes idag. Jätte lätt att få ren också. Sen fick hon typ som ett piano, med olika läten och djur och sånt på, jätte söt. Men den var läskig än så länge så får nog vänta ett tag innan hon leker med den :)

Just nu sitter jag och äter dom godaste bullarna i världen, andrés farmor, hon vet hur man bakar bullar. Dom är så himla goda och jag älskar dom. Hon bakade bullar och kakor till bröllopet, så bakade hon 5 påsar extra till mig, tyckte de va gulligt. Men jag hade tur och det blev mer bullar över, så nu har vi frysen full :)




Kommentarer
Sandra! Skrev:

Tack att ni kom till min student=) Och Tack för Halsbandet & pyraminlotten=))

Många Kramar Sandra

2010-06-13 @ 17:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: