Städ

Stackars andré som blir väckt av dammsugaren. Jag tänkte vara snäll och vänta men då hade jag säkert tappat lusten. Jag har dammat, plockat undan Nikitas leksaker över hela golvet och dammsugit. Nej vi har det inte pedantist rent här hemma, om 20 minuter syns det inte ens att jag gjort nått. Det måste vara nått fel på mig för jag får det så stökigt direkt och ändå så städar jag var och varannan dag.

Nikita blev trött, trodde jag. Så gick och la mig i sängen hos pappa och skulle ge henne tutten, men hon bökar runt istället. Fast egentligen är hon jätte trött. Så får väl se om hon somnar eller inte.

Kommentarer
W - ung tvåbarnsmamma Skrev:

det känns bra att veta ! =) tack !



hur ska ni fira erat midsommar? =)

kramisar.

2010-06-25 @ 11:02:46
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: