Sovmorgon

Jo men visst fick jag sovmorgon, till slut. När andré vaknat och skulle gå till jobbet vaknar jag till och hör att Nikitas näsa, som vanligt, är täppt så fick gå upp och suga ut massa snor igen, känns som jag får göra det varje morgon typ. Men sen 5.40, ville hon inte somna om. Hon låg och pilla lite på mitt ansikte, hon drog av mig täcket, och hon låg och prata, och prata och prata. Efter kanske 30 minuter kommer hon på att hon är hungrig, och väldigt trött så då somnar hon om och vakna 10.10, det var skönt.

Just nu ligger hon och leker med leksaken hon fick igår. Hon fick en billeksak, som hon älskar. Hon låg och lekte med den länge igår och när man trycker på den kommer det ljud. Jag lyckades få fram 2 olika ljud, men hon lyckades med 3, förstår inte hur barn gör med såna saker som låter. Dom lyckas alltid få dom att låta på ett sätt som föräldrarna aldrig kan lista ut hur dom gör det lätet, eller så är det bara Nikita :)

Vi har varit nere i äckliga tvättstugan, det värsta som finns är tvättstugor. Och vi har glömt av tiden 2 gånger så vi har mycket tvätt, det blev 3 maskiner svart! Ja då är det illa, vi fick ju gå upp här i veckan hos kallesson och angelica och akut tvätta en maskin barnkläder och en maskin underkläder, tyckte det var väldigt gulligt av dom! Längtar såå tills vi ska flytta, egen tvättmaskin, så himla underbart! Bara lägga i en maskin när man känner för det istället för  att först boka tid 1 vecka innan och tvätta allt på en dag.



Hon har precis fått den på magen och hon tog den direkt, sen lekte hon med den länge. Om man trycker på den kommer det läten, och det sämsta är att man kan inte stänga av den, men det bästa är att den går på batterier som man inte kan byta sen när dom är slut :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Usch ja, jag vill med ha egen tvättmaskin. Det är tröttsamt med tvättstuga!

2010-06-14 @ 12:20:29
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: