sol

Godmorgon.

Idag vaknade Nikita vid 8, efter att legat och bråkat med mina tuttar i flera timmar, vet inte riktigt vad det varit för fel men helt plötsligt har hon bara skrikit till och ivrigt letat efter tutten. Och nu sitter jag i solen och tittar på min vackra dotter som leker. Skönt för mina blommor också att få lite sol, dom lever fortfarande, men dom var hängiga i fredags, då jag haft dom 6 dagar, men då var det växtnäring dom ville ha så kanske kan få dom att leva ett tag till :)

Min lilla tjej är inte så liten längre, igår tog jag henne i armarna och hon gick från tvn, till pappa vid sin dator, tillbaka till tvn och till pappa igen, utan att ta pauser. Och ett tag så nästan sprang hon, haha såg jätte sött ut! :) Så fort hon har balans nog kommer hon nog kunna gå, men hon får väl iaf lära sig att sitta rak i ryggen först! :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Vilken tur att det går bra för blommorna. Då kanske jag med vågar mej på något sådant ;D



sv: Dom bara bokar sina valpar nu så dom kan följa deras uppväxt.

Så dom får inte åka med dom hem fråns efter den 15 juli. =)

2010-06-15 @ 09:37:40
URL: http://briadlover.blogg.se/
W - ung tvåbarnsmamma Skrev:

men ååhh , hur gammal är hon? =)

jag tror det är så att hon vill att din mjölk ska bli mer så hon suger oftare och bråkar med den, för den tunnar ut efter några månader. tror inte den håller på att sina, rinner det från dina bröst när hon suger?

håller tummarna att du får behålla den länge!



ja, en sådan ska man inte ha i sitt liv, så jag förstår att du blev osams med henne, det där är helt oacceptabelt. vilken hemsk människa! fick inte barnet någon missbildning?? .. snevriden tjej! att utsätta sitt barn för såna risker..

varför tar inte socialen barnet ifrån henne? någon kan ju anmäla henne till dem .



hahaha, varför bor ni så långt borta är väl frågan? =) dem flesta brukar ju komma från stockholm . detsamma vännen!

har du ingen släkt här uppe/nere ??



kramisar.

2010-06-15 @ 10:46:40
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
carrå - 18 år och gravid Skrev:

Bilden där uppe på din lilla dotter är verkligen jättefin :D

2010-06-15 @ 11:40:53
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: