Sista kvällen som ogift!

Väldigt stressig dag och fortfarande inte klara men en liten uppdatering från oss så ni vet att vi lever.

Fullt upp precis hela dagen, vi ställde klockan på 10, men vaknade lite innan dess. Vid 11.00 vad det klippning för mig, första gången jag var ifrån Nikita, dom var borta i ungefär 30 minuter :)

Sen till församlingshemmet och göra iordning där, och att det skulle ta sån tid och va så jobbigt hade vi aldrig kunnat föreställa oss. Klockan 19 var vi klara där, pust! Sen åka och hälsa på andrés farmor och farfar som tagit in på motel för att hämta kakor och bullar osv.

Sen till mamma för att stryka kläder. Och nu kom vi nyligen hem, andré har tagit sig ork och ställt sig och diskat och Nikita är fortfarande vaken, hon vägrar att sova. Hon har sovit 2 gånger under dagen så hon är något övertrött, läggdax för henne är senast 20, ibland 20.30. Sen upp tidigt i morgon för att åka till andrés mamma och göras iorning. Som tur är kommer sandra tidigare, gulligt av henne! Det uppskattas verkligen!

Så vi har fullt upp, jag har blivit tunn hårig, vithårig och neger. Blir nog ingen uppdatering imorgon, men lovar att komma med bilder så fort vi kan :)

Om jag är nervös? Nej faktiskt inte ett dugg längre, varken jag eller andré har haft tid att vara nervösa så idag har det inte varit nått, förutom stress :)

Kommentarer
Zandra Skrev:

LYCKA TILL :D <3

2010-06-04 @ 22:16:23
URL: http://zandraaak.blogg.se/
becca Skrev:

lycka till!!

2010-06-05 @ 08:49:58
Thakock Skrev:

Lyckta till! Och Grattis till stora dagen! =D

2010-06-05 @ 08:54:59
URL: http://briadlover.blogg.se/
Louise Skrev:

Lycka till, hoppas det blir underbart!!! Kram! <3

2010-06-05 @ 11:26:23
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com
Maria Skrev:

Lycka till!! =)

2010-06-05 @ 14:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: