Pyssel

André åkte iväg och va fyllechaffis ikväll så jag fortsatte med mitt. Har suttit i flera timmar och klistrat in foton, har klistrat så limmet tog slut och då sorterade jag bilderna. Albumet är fullt och har fortfarande den här högen kvar, undrar hur många album jag kommer få köpa innan korten sitter där dom ska!



Och så kommer det 100 bilder till i början av nästa vecka, sen har jag bilder från magen till Nikita var 2 veckor någonstans i en flyttkartong. Kanske skulle haft dom inklistrade först? Men det går väl bli ett litet hopp någonstans från 5 månader och sen helt plötsligt magen :) haha.


Kommentarer
Thakock Skrev:

Haha, stackare...du måste ha ont i fingrarna nu ;)



Godmorgon och Glad Midsommar!

2010-06-25 @ 07:21:37
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: