Putsa fönster

Det står näst på chemat idag, jag har inte gjort det på över ett år nu. Kanske är dax då? Tänkte låta dom va tills vi flyttar men om man förputsar dom blir det ju inte såå jobbigt när man ska ta det i flyttstädningen. Jag ska ta hela flyttstädningen, och har redan fått betalt med 2 väggord, men det blir nog en till sen i köket, "Family, all because two people fell in love" Tycker den är så fin, och jag kommer älska mitt kök så den får nog sitta där :)

Idag innan klockan var 12 hade vi hunnit med att gå ner och posta paket med barnkläder, skönt att bli av med sånt som jag aldrig kommer använda på ett barn igen. Sen har jag dammsugit vardagsrummet, diskat och gett Nikita mat, sen stumpen och sen mig själv.

Min älskade padda´s ben ser fortfarande hemska ut, men tycker dom bara ser värre och värre ut, så vart dom inte sist. Då märkte man knappt alls på henne att hon tagit sprutor, hon va lite gnällig då som gick över när hon fick panodil. Men hon verkar ändå inte ha ont, inte hela tiden iaf. Min lilla plutt unge!


Kommentarer
Tina Skrev:

tvätta fönster.. det borde jag med göra.. inte gjort det sen vi flyttade hit....

2010-06-23 @ 18:25:45
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Thakock Skrev:

Vi har bott i vår lägenhet i 2 år ......först i år putsa jag fönsterna.... =P

2010-06-23 @ 18:43:03
URL: http://briadlover.blogg.se/
tina Skrev:

hehe jo pojkar är större, men flickor är större så tjii fick vi som har söner:P

2010-06-23 @ 20:30:31
URL: http://onodiginfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: