Pust..

Sen jag skrev mitt förra inlägg kl. 12.30 har jag fixat och donat hela tiden. Tagit korta pauser för att leka med min lilla dotter och när hon viljat äta. Så nu har vi det fint i vardagsrummet och hallen iaf. Men köket, vill jag inte ens prata om! Började lite smått där inne men sen när mitt stora hjärta kom hem orkade jag inte, så passar istället på att sitta här när min lilla tjej sover sin korta andra nap på kanske 20 minuter :)

Hon älskar att dansa, tog upp henne förut och dansade jätte mycket med henne och hon tyckte de va skitkul och skratta massor, söta unge. Jag dansade iofs ofta med henne när hon var jätte liten, framförallt när hon var gnällig, så hon känner väl igen mammas rörelser :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Duktig du e!



Vad mysigt att dansa med henne. =)

2010-06-10 @ 16:42:28
URL: http://briadlover.blogg.se/
Louise Skrev:

Svar:

Ingen orsak, bara glad om man kan hjälpa någon lite iallafall.

Vad kul att det verkade som hon tyckte det smakade bättre! Då kan du ju fortsätta ha i extra bröstmjölk ett tag till :)



Usch vad tråkigt när det är så.

Men om ni inte trivs med henne, kan ni inte få byta då tror du?



Som jag fått det omtalat för mig så är det som du säger, och mer att man KAN börja introducera mat när de är runt 4 månader samtidigt som man ammar. Jag kör med gröt på kvällarna och puré ibland på dagarna för Leona verkar ha blivit så mycket mer hungrig än tidigare. Tuttarna är så sprängfyllda med mjölk att det gör ont emellanåt men hon verkar ändå inte riktigt nöjd alla gånger. Hon är mer nöjd och sover faktiskt mer nu när vi börjat med gröt och puré ihop med amningen. Tidigare var hon vaken hela dagarna, var övertrött och hysterisk om kvällarna innan läggdags, men nu sover hon kanske 2 ggr om dagen, och om kvällarna när det är dags att sova så är hon oftast jätteglad och munter, hehe.



Aww, tack :)

Känns kul att tipsen är uppskattade iallafall och att man kan vara till hjälp åt någon!



Kram :)



2010-06-10 @ 19:05:30
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: