Promenad

Jag vet inte riktigt när jag ska lära mig att lägga in rätt bilder i rätt inlägg, men här är några bilder från igår:


Mina små nördar tittar på tvn, och totalignorerar mig :)


Nikita sitter själv, som en ostbåge. Men hon har väldigt bra balans och det tar låång tid innan hon tappar balansen framåt eller åt sidorna. På bilderna har hon suttit kanske 1 minut, duktiga tjejen! :)



Jag och Nikita tog oss en promenad för att köpa BUS, och lilla skithåla som man bor i finns det inte, inget alls! Jag har sprungit i 3 affärer, skulle kolla på apoteket också men tvivlar starkt på att dom har sånt där. Så jag får väl smälta ihop med klänningen iaf då. Förstår ni nu varför jag vill flytta? Det finns inget här!

Vi fortsatte gå en sväng i skogen. Jag hatar och älskar skogen. Jag hatar skogen för att den är läskig, och finns massa äckliga kryp, men det är mysigt att gå i skogen. Så en liten bit in i skogen på en grusväg gick vi. Och jag hittade några fina blommor, så för första gången i mitt liv har jag plockat blommor till mig själv, när jag var liten fick alltid mamma blommor på sommaren av mig :)


Nu känns det iaf lite mer att det är sommar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: