Presenter

God morgon.

Min prinsessa ville vara snäll och ge mig sovmorgon, hon somnade efter 20 igår men sov väldigt dåligt den första timmen. Minsta lilla ljud andré gjorde så grät hon till, vet inte varför. För jag kunde låta hur mycket som helst. Sen valde hon att väcka mamma lite innan 11, hur underbart är inte det? :) När vi sov i bröllopssviten vakna hon 7.30, men det är jag glad över för jag ville inte sova bort dom sista timmarna i det hotellrummet :)


Tack alla fina ni för alla gratulationer :)

Lite av Nikitas presenter från sitt dop. Jag kan tyvärr inte säga vem hon fick allt av, men en del saker tror jag jag vet vem hon fick det av :)


Jätte söt bok om Nikitas första år, som jag tänkt att köpa! :)


Den vet jag att hon fick av sin farbror Jim med familj :) Jätte fin bok och vi har redan läst lite i den.



Super fina skor, och just nu kommer jag inte på vem vi fick dom av, så jag vågar inte chansa :) Men supercoola vad dom!


Hur söta som helst! Storlek 6-12 månader, så dom är stora än :)


Jätte fint halsband och jag tror hon fick det av sin faster Janine, men är inte helt 100.



Det  söta fick hon av min farmor och farfar, hur fint som helst :)



Denna söta fick hon av Amanda :) (min fatograf ;)..)



Denna jätte söta kofta fick hon av sin gudmor Sandra! :)



Den här jobbiga leksaken som låter länge och som inte går att stänga av fick hon såklart av andrés kompis Veronica och hennes fru Martina :)


Och den bästa leksaken enligt mig fick hon av sandra, hur fin som helst och jag förstår inte hur hon hade råd ned allt, vi fick även ett presentkort från rusta av henne! Du är guld värd fina fina sandra! ♥

Hon fick också stolen med bord och dyna av sin morbror Fredrik och hans flickvän tessan som jag skrev i förra inlägget, och så fick hon tråkigt nog 3, eller från början 4 av "Min första lock" och "min första tand" i jätte fina askar, en av dom tog tillbaka sin för att byta den, och det var ju lite tråkigt att vi fick den 4 gånger, så en av dom har vi inte öppnat så vi ska nog va lite otrevliga och fråga snällt om dom vill byta den :)

Smidigt och sitta precis brevid Nikita och sitta vid datorn, jag älskar min nya dator som jag fick av mannen jag älskar mest, min MAKE! ♥

Kommentarer
Thakock Skrev:

Du kan ju alltid spara nån av dom till nästa barn ;)



Super fina grejor hon fick! =) Halsbanden var riktigt fina!

2010-06-07 @ 12:11:38
URL: http://briadlover.blogg.se/
anna-maria Skrev:

Hej.. =)

Och ett stort grattis..

Jag har ju missat HUR mycket som helst, nog för att jag visste att ni skulle gifta er men ååå så vackra ni var.. Bröllop är ju sååå skoj..



Vilka fina presenter lilla "lilla och lilla" sötisen har fått.. Dom där ubersöta skona? vet du vart de kommer i från? Skall på dop här i oktober och jag tycker det var en bra present..



Hoppas ni är lyckliga oach mår bara bra..



KRam

2010-09-02 @ 09:54:44
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: