Mysigt

Jag la mig med Nikita vid 10, jag trodde hon var trött men det tog ett tag innan hon vågade visade, sen somna hon vid tutten. Sen när hon vakna gick andré fram och la henne på filten och lekte med henne, i en hel timme och stumpen var där också. Sen kom hela familjen upp till sömntutan mig inklusive stumpen, men vi låg inte kvar så länge, men mysigt var det.

Ja andré skrämde livet ur mig när han inte var hemma när jag vakna, jag trodde han var på jobbet. Men vid 9 sätter han i nyckeln i dörren och går in, jag trodde seriöst jag skulle skita på mig innan jag ser att det är han. Och blir ändå riktigt förvånad, då har han varit och lämnat in bilen för att byta olja och oljefilter, och eftersom han skulle dit idag hade han tagit ledigt och inte sagt nått till mig, jag har en känsla av att han inte sa nått för då hade jag planerat in att vi skulle göra nått idag, som typ åka till stan igen eller nått  :) det brukar jag göra när han  inte jobbar :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Haha, smart karl du har ;D

2010-06-15 @ 14:48:57
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

sv: Haha, ja jag har bara gröna växter, dom lever än så länge. ;)

2010-06-15 @ 15:00:58
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: