Mys

God morgon.

Idag vakna vi först med pappa som tog sovmorgon till kl. 7. Men vi ångrade oss och somnade om igen till 8.45 då målaren från våran nya lägenhet ringde för att se hur jag ville ha det :) Hoppas det blir rätt nu, lite jobbigt när man ska förklara på telefon sådär.

Nikita ligger och kollar på tvn, mysunge. Är så glad över att hon är så lätt på morgonen, då hennes mamma inte riktigt fungerar. Jag måste va vaken en stund innan mina 2 hjärnceller börjar jobba :)


Såhär överdrivet mysigt hade vi det igår, jag ville att hon aldrig skulle vakna utan bara ligga sådär jätte länge, men jag fick iaf njuta i ungefär 30 minuter :)


Min vackra lilla padda!
(Jo jag vet paddor är fula och äckliga, men gillar namnet padda ;)..)


Min bebisplutt sitter som en liten apunge ♥




Dom där små fotarna är roliga att pilla och dra i :)


Kommentarer
amanda Skrev:

NU ser jag likheten mellan er hon blir bara likare och likare dig :)

2010-06-02 @ 10:36:19
Thakock Skrev:

Jag säger alltid knodd =P

2010-06-02 @ 18:16:30
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: