Internetshopping

Idag vakna tösen kl. 8.20, sen var det lek för Nikita och dammsugning för mig. Sen lagom till Nikita blev trött gick vi ut. Jag ska måla om 2 barnmöbler jag hade när jag var liten, så köpte en pensel och slippapper, färgen var lite för dyr så den får vänta.

När vi kom hem satte jag Nikita i gåstolen, och hon sprang tills det tog stopp, börja gnälla, fick köra bort henne igen så hon kunde springa fram en gång till, så höll hon på hur länge som helst. Det var roligt när hon kom framåt men inte när det tog stopp ju. Under tiden slipade jag möblerna.

Hon har varit rätt gnällig idag, men verkar som hon var trött, hon har nu sovit i 2 timmar. Jätte skönt för mig som kollat efter vad jag vill ha från ikea och sånt. Nu har jag hittat gardiner till vardagsrummet, som jag letat efter just dom. Min mamma har lika dana och jag bara skulle ha dom när jag såg dom, och nu har jag hittat dom! :) Sen hittade jag en matta också. Men mattan hittade jag på rusta, fick ju ett presentkort där av bästaste sandra! :) På ikea blr det även ramar till min nya fotovägg som jag ska ha i vardagsrummet sen. Men vad dyrt det är med ramar, jag ska ha 8 ramar i 2 olika storlekar och bara det blir 600 ju, dyrt! Jag som vill ha massa bilder! :)

Beställde foton häromdagen från fuji som kom idag, 489 bilder tror jag det var. 99,9% var på Nikita, fanns 2 på Nitro, min älskling, jag saknar honom fortfarande! Fanns 2 på stumpen, och typ 2 på mig resten var på Nikita. Men vad hon har börjat förändrats i utseendet, hon hade ju massa mörkt långt hår när hon föddes, nu har hon nästan inget hår om man jämför. Och hon är jätte ljushårig nu mot vad hon var innan. Och vilken liten liten plutt hon var, framkallade från hon va ungefär 2 veckor tror jag.

Idag ska vi fy och blä till bvc, och ta den där j'vla äckliga sprutan, jag vill inte! Jag mår fortfarande skitdåligt över förra sprutan, det skriket förföljer mig. Jag vill inte vara med om det 1 gång till, usch. Stackars min lilla bebis :(


Kommentarer
Thakock Skrev:

Duktig du är som slipar! =D



Och duktig Nikita är som springer rundor lite i stolen. =)

2010-06-21 @ 17:44:45
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: