God morgon

Idag gick vi upp kl. 8.00. Så ingen sovmorgon för mig inte, men ändå nästan samma tid som hon brukar vakna. Inatt har vi sovit med fläkten på, så himla skönt. Nikita var jätte varm om händer och fötter med benen var kalla, så jag låg och höll om henne så hon inte skulle frysa :) Den stängdes av i morse någon gång efter andré åkt till jobbet. En ac på sommaren skulle ju inte sitta fel :)

Igår igen när jag klippte hennes naglar så klippte jag för långt, på andra tummen en sist. Och det kom blod över allt, idag såg jag att hon hade blod på foten och blöjan :( Plutt. För att stoppa blödningen gick vi från pappa vid datorn till slutet av köket och tillbaka igen. Jag vågade knappt klippa hennes naglar och var livrädd för att klippa för långt igen, så nu kommer jag ännu mindre vilja klippa hennes naglar :(

Kommentarer
Sara - mamma till Wilda Skrev:

Ush! Det är så lätt hänt och de blöder ju väldigt lätt från fingrarna..



Du har väl inte glömt min tävling?



http://www.saratilling.devote.se/blogs/5029218/taevling-i-samarbete-med-dregglis-se.htm

2010-06-30 @ 08:36:04
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: