God morgon

Underbar morgon, sitter i vardagsrummet med solen på mig, hör hur fåglarna kvittrar och på golvet ligger min lilla nakenfis och vädrar rumpsen. Livet är verkligen underbart! Öndkar jag haft en balkong eller nått mot solen nu, då hade jag ätit frukost där.

Prinsessan vaknade 8.30 idag igen, så skönt med morgonrutin. Igår gick vi också upp 8.30, men Nikita fick jag väcka vid 9 :)

Idag ska vi ner och handla mat till Nikita, funderar på att köpa potatis och nått mer och göra själv, dom där burkarna är ju dyrare än guld! Sen måste vi handla lite småsaker. Och städning står på schemat idag, usch som det ser ut här. Man kan väl få det liiite mer trevligt även att ens hem ligger i flyttkartonger. sen ikväll blir det promenad med Emelie, mysigt. Jag verkligen älskar sommarkvällar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: