God morgon

Trots en sen kväll för lilltjejen vakna hon 8.30, jag som hoppades på sovmorgon när hon inte lyckades somna förrens 22.30. Vi var först hos andrés mamma och grilla och åt världens godaste tårta. Sen ville min bror som var i kisa träffa oss så vi gick bort till mamma och var där till 22 typ.

Nikita var trött vid 20 så försökte få henne att somna i vagnen så gick runt huset typ 100 varv :) Fick sällskap av Tessan, min brors sambo och vi gick och prata om allt, även jobbiga saker, var väldigt skönt faktiskt :)

Igårkväll låg jag och andré och bara kramades i över 1 timme. Det var så himla mysigt, det är inget man gör ofta nu för tiden, vi kramas ju men inte så mycket och länge. Och jag kunde verkligen känna i hela kroppen hur mycket jag älskar honom!

Fick panik imorse när Nikita vaknat. Jag var så trött så jag vände mig om och Nikita ligger och rör sig så börjar hon gallskrika, typ som hon låter när hon får ont. Jag tänkte att nu ramlade hon ner i springan mellan väggen och huvudänden, men det var att hon tryckt ner huvudet i duntäcket och fick ingen luft, det har hänt en annan gång när jag duscha och andré va hemma, jätte läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: