God morgon



Vi har varit vakna sen 8.30 men har varit sega och myst på golvet en bra stund! :) Nikita hade svårt att få liv i sin mamma idag men riva mamma i ansiktet och dra bort täcket funkar alltid :)

Jag har drömt om mitt köksbord och stolar inatt, jag är förälskad i det! :) haha!

Nikitas lår är fortfarande röda och svullna där hon fick sprutorna, men idag ser dom ännu värre ut, stackars plutt. Men än så länge verkar hon iaf inte ha ont.


Nikita fick smaka gröt igår med mango på, det var gott. Och det tyckte jag också, godaste hon fått äta tyckte vi båda. Och så ska hon såklart hjälpa till när hon äter så det blev kladdigt, hon hade kladd på hela magen och ner till låret, plutt! :)



Nu sitter prinsessan i gåstolen igen, och hon drar sig mot papperskorgarna som står här. Det är nått med dom där papperskorgarna för Kevin gör lika dant när han är här och satt i den gåstolen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: