God morgon

Idag tog jag mig sovmorgon, till 11! Det var riktigt skönt, stackars andré som drack igår fick gå upp med gnällungen Nikita kl 7.30 jag var så trött så jag knappt var levande. Nikita är fortfarande vaken och sitter i gåstolen, och nu har hon börjat springa fram i den också, haha så sött! Men kör hon på minsta lilla sitter hon fast, hon har inte lärt sig hur man backar, men hon kan svänga den, åt vänster endast :)

Igår hade vi det super mysigt hos Emelie och Johan och deras söta son Melvin. Det bjöds på god mat och lite sncks till kvällen. Det enda dåliga med kvällen var att jag vart så jäkla trött, och det vart jag tidigt. Så det var lite tråkigt men annars var det jätte mysigt.

Just nu är min stora älsking iväg och handlar frukost, men vet inte riktigt vart han hade tänkt att vi skulle äta den eftersom vi inte har nått bord, varken köksbord eller vardagsrumsbord. Min lilla älskling försöker nog hjälpa mamma att vika tvätt, hon står och pillar på tvättpåsarna och har gjort det ett bra tag nu, men hittar tyvärr inte kameran så kan inte ta kort.

Kommentarer
Sara - mamma till Wilda Skrev:

Funderar oxå på en gåstol, men är rädd att den förstör vårt ekgolv hihi

2010-06-20 @ 12:15:21
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: