God morgon

Här vakna den lilla damen kl. 8.30 och jag med snorig näsa och sprängande huvudvärk, så fick gå upp och ta panodil och nässpray så blev det bättre. Jag ville somna om igen men det ville inte Nikita, hon vägra till och med o äta så mina tuttar håller på att sprängas så fyllda dom är, pumpa? Nej jag orkar inte.

Just nu sitter tjejen i sin gåstol, hon kommer bara närmare och närmare mig. Förut har hon haft svårt att ta sig fram på mattan, men nu så :) Min lilla duttia tjej ♥

En flujävel har hållt på vid mina ben i nästan 1 timme, och när jag äntligen hittar flugsmällaren gömd så försvinner flugan. Hur kan alltid flugorna veta att man hämtat en flugsmällare, det förstår inte jag!

Igår innan läggdax fick Nikita gröt igen, med mycket aprikos och päron mojsp på, och det gillade hon denna gången, hon åt upp hela smakportionen och visade efter maten att hon var törstig, och nu gillar hon vatten också, bara hon får dricka det ur nappflaska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: