Glad Midsommar!

Godmorgon.

Idag fick vi en liten sovmorgon, till kl. 9. Jag vet inte hur länge Nikita hade varit vaken utan jag vakna av att hon drog i min näsa och mina ögonlock :) haha. Och jag var så trött så jag la mig brevid henne på filten och bara tittade på henne. Sen kom Stumpen och Nikita med sina dregelhänder skulle klappa honom. Hon fick också tag i hans öra och börja dra i, stackarn. Så skönt att han är så snäll vid bebisar, jag hade ingen aning. Nikita kommer iaf inte kunna dra honom i svansen sen, men jag hoppas inte hon tar tag i stumpen till svans heller. Han har ont i den när man tar där vid så då blir han arg.

Jag undrar seriöst om jag är gravid igen, eller om det bara är hormoner. Vi kollade på "farsan" igår, en komedifilm och jag börja gråta, jätte mycket. Men det var sorgligt där på slutet ju. Den var faktiskt rätt bra tror jag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: