Framkallning

Såg på Phillipas blogg att Extrafilm just nu har ett erbjudande att man kan få framkalla obegränsat antal bilder för 0:- men frakt och någon avgift tillkommer, så nu passar jag verkligen på. Har mer än 1300 bilder som behöver framkallas, det blir en del. Magen, Nitro, Stumpen kommer i sista hand när vi framkallar bilder och Nikita blir det typ bara på när vi framkallar, så roligt att kunna framkalla allt, och även dom bröllopsfotorna vi har.

Sitter och laddar upp bilderna från andrés dator och sitter och bloggar från mig egen, jag älskar verkligen min egen dator, min rosa lilla fina superdator som jag fått av den bästaste i världen.

Jag har alltid fått höra att ordet "perfekt" finns inte, ingen är perfekt. Det är en lögn, min dotter är Perfekt, min make är Perfekt, min dator är Perfekt, mitt liv är Perfekt, så alla som säger att perfektion inte finns ljuger.

Kommentarer
Ebbasmamma Skrev:

Jag har köpt kryddor så jag kokar eget te, mycket billigare :)

Men jag är ju så dålig på att göra de, även fast de är huuur enkelt som helst. Måste skärpa mig!!!



Ebbis har gått upp för lite sen hon föddes, eller för lite å för lite, hon följer väl sin kurva.

Men nu när jag gett henne ersättning har hon väl ökat skulle jag tro.



Men nu ikväll fick hon bara av mig, och hon somna utan gnäll :D Något stolt mamma :')

Hon sover till och med längre på nätterna när hon har ätit från mig, hur kan de vara så?



Måste börja dricka mera också. Har en vattenflaska med mig överallt känns de som :P

2010-06-09 @ 23:06:34
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Karin Skrev:

Tack för kommentaren :)

Jag vet faktiskt inte vilken ras det är. Det är inte våran :)



Fin blogg du har :)

2010-06-09 @ 23:17:31
URL: http://karinochnova.blogg.se/
Ebbasmamma Skrev:

Ja, jag tyckte de var lite dyrt å köpa på hälsokost å så, så jag köpte egna kryddor kunde man ju göra hur mycket man vill :)



Ebba har sovit betydligt bättre i natt. Och då är de utan ersättning.

När jag gav ersättning var hon ju vaken från 2:30 till 4:45.

Nu somnade hon om igen efter att hon fått mat.



Så ska nog försöka sluta med ersättning nu och ge henne från mig så fort hon piper. :)



Men hur länge ska man pumpa efteråt då?

2010-06-10 @ 10:37:43
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Thakock Skrev:

Haha, det är ju bra du har det perfekt! =D

2010-06-10 @ 11:12:13
URL: http://briadlover.blogg.se/
Sara Skrev:

Hej! Åh, tack detsamma! :) Och GRATTIS till bröllopet!! :D Vad kul! Gud vad fin du var (är), vilka fina bilder i inläggen längre ner! :)

Jättefin header med, tycker om bilden när du ammar i din bröllopsklänning, jättemysig och så kärleksfull bild!

2010-06-10 @ 12:01:01
URL: http://sarungen.blogg.se/
Anna Skrev:

Jag håller inte med om att perfekt existerar. Däremot tror jag att du känner väldigt stor lycka av att just ha din dotter, din man osv, Det är det bästa för just dig.

2010-06-10 @ 16:04:05
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: