Första myggbättet

God morgon.

Idag när jag vaknar är ett litet pluttigt knä det första jag ser, då har hon vridit sig och flyttat sig uppåt den lilla skitungen :) Jag vakna lite innan 9, men hur länge Nikita har varit vaken har jag ingen aning om :)

Jag har fått mitt första myggbätt iår, och jag hoppas att Nikita slipper dom! Jag är också så känslig mot myggbätt så jag kliar till det blir ett stort sår och bettet blir väl 2 cm stort. Myggas, dom borde inte få finnas :)

Vi har redan denna morgon hunnit med att klippa Nikitas naglar, jag förstår inte hur dom kan växa så fort som dom gör, som ogräs! :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Mygg är ett helvete! =P

2010-06-08 @ 09:26:38
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: