Film mys

Jag och min make har precis kollat på it complicated, jag tyckte den va bra men andré tyckte väl inte den va sådär jätte bra :) Men mysigt var de. När vi kollat ett tag så lutade vi oss mot varandra och höll varandra i handen och jag fick det där pirret i magen man fick när man var nykär, åh livet är verkligen underbart! Jag vill dela hela mitt liv med dig, jag vill föralltid stå vid din sida André ♥

Till filmen ville såklart min älskade makes fru har chips och glass, så var bara för min man att åka till affären i sista minut, haha. Så underbar han är! Jag kan inte förstå vad jag gjort för att få någon så underbar, men så lycklig jag är över att jag har dig!

Idag har jag och Nikita tagit oss en liten promenad. Vi var så uttråkade efter att ha suttit inne hela dagen igår. Nikita somnade efter halva promenaden i vagnen och sov sin andra nap där i ungefär 20 minuter. Idag har hon sovit 3 gånger och somnade utan protest, fast i våran säng efter en liten sagostund och kvällsbad.

Jag älskar mitt liv, Jag älskar min familj ♥


Kommentarer
sara - mamma till wilda Skrev:

Fint du gjort med din header

2010-06-09 @ 10:33:55
URL: http://saratilling.devote.se
Ebbasmamma Skrev:

Men tack :') Själv tycker jag att de känns som att jag bara blir tjockare och tjockare :P

Vikten står still iallafall. Skit tråkigt ju :P



Ja hon är rätt så lång för sin ålder, hon ligger ganska långt över den "normala" kurvan. Hon är 61,5cm :)

Dock ligger hon lite under vikt kurvan så jag har börja gett henne lite ersättning pga hennes skrikperiod på kvällen. Så dom har gått över nu. Ska försöka trappa ner med ersättning och bara helamma, för jag vill verkligen göra de.

Men får se hur de går. :)



Jätte fina bröllopsbider förresten, man blir ju alldeles tårögd :')

2010-06-09 @ 10:43:54
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Lisa Skrev:

Ja men då förstår jag om ni är nykära :)

Lev kvar på den känslan länge, för den är så mysig..

Att vara nygift är ju lika mysigt som att få bebisar :) Hihi..



Vad blir det idag då?

Själv har vi bara tagit en promenad..

Ska väl handla, hämta stora skrutten och fixa lite inför en kompis som ska komma ikväll och bo här några nätter..

Hoppas att ni har de bra!

Växer som hon ska?

Det gör hon då med råge här hemma :)



kramar!!

2010-06-09 @ 10:49:43
URL: http://fliza83.blogg.se/
Thakock Skrev:

Riktig myskväll ju! =D



Haha, min karl bara suckar och stönar men visst åker han med ner i sista sekunden. ;)

2010-06-09 @ 11:12:57
URL: http://briadlover.blogg.se/
Thakock Skrev:

sv: Det är uppblött foder dom får så det går så bra så! Dom brukar börjar äta nu från 3 veckors åldern. =)

2010-06-09 @ 15:18:31
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: