Färdig

så lite putsande blev det allt. Åkte och köpte en sån skrapa och ny fönsterputs. kom på när jag putsat alla fönster en gång att den billigaste fönsterputsen är inte speciellt bra för det syntes ingen skillnad alls. Så nu har jag putsat insidan av fönstrena här inne och emellan fönsterna i köket. Där inne tog jag på mig sexiga gula diskhandskar. Jag hatar spindlar och där är det fullt av dom. Men upptäckte nu att dom flesta var döda, och var dom inte döda blev dom drängta i fönsterputs :)

Vi har varit lite lata med Nikitas läggning sista tiden. Hon har oftast fått tutta sig till sömns i våran säng eller fått ligga i våran säng själv. Men ikväll tänkte jag lägga henne i sin säng även att hon skrek, men då kom andré och förstörde allt när han ville gå och lägga sig samtidigt som henne idag vid 20. Så mina älsklingar ligger i sängen och sover, men det var iaf inget skrik, dom låg istället och busa en stund :)

Jag ska passa på att fortsätta städa, syns inte längre att jag städade idag. Förstår verkligen inte hur det kan bli så stökigt på så kort tid!

Kommentarer
Thakock Skrev:

Haha, jag putsa nog inte mellan mina fönster....hmmm...



Naw så söt! =)



Nja, men du har ju fullt upp med annat. =)

2010-06-23 @ 21:05:57
URL: http://briadlover.blogg.se/
Nana Skrev:

den bästa fönsterputsen är faktiskt diskmedel! prima grejer!

2010-06-24 @ 08:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: