effektiv

Ja jäklar vad man hinner saker när skatten sover, hon har sovit en halv timme och jag har dammat, dammsugit och plockat iordning. Det ser så himla stökigt ut här nu med alla flyttkartonger och tvätt i hela lägenheten så lite ordning vill jag nog ha det. Men det syns knappt att jag städat pga dom där dumma flyttkartongerna. Har lust med att gå ner med dom i källaren men känns ändå onödigt att först konka ner dom dit ner och sen om 1 månad flyttar vi ändå. Iofs är det mindre jobbigt att bära dom från källaren till bilen men det är rätt jobbigt att bära ner dom med en unge i bärselen. Jag har nog med problem när jag ska fylla och tömma maskinerna idag :)

Jaha, jag är fortfarande uttråkad och Nikita sover, nu då? Kanske skulle ställa sig och diska också, men får väl se hur det blir med den saken :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Har ni börjat packa än då? =)

2010-06-14 @ 13:55:04
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: