Dumma Mamma :(

Usch vad hemsk mamma Nikita har. Jag skulle klippa hennes naglar, som växer som ogräs. Och hon har lite svårt för att sitta still nu när man klipper hennes naglar, så jag klippte för långt på tummnageln så det börja blöda, jätte jätte mycket. Det gick inte få stopp på det, men Nikita var lika glad iaf. så vi försökte sätta på plåster, men det åkte av snabbare än det kom på. Försökte 2 gånger men det ville inte. Så spolade med vatten rätt länge, men det slutade inte blöda iaf, jag trodde hon skulle förblöda. Till slut tog jag papper om tummen och gick med henne, eftersom hon då håller händerna högt över huvudet, och då blödde det iaf mindre, men det slutade ändå inte helt. Så då lät jag det vara och då slutade det iaf blöda. Min älskade unge, vad hemsk jag känner mig :(

Kommentarer
Louise Skrev:

Har råkat klippa Leona i fingret när jag skulle klippa hennes tumnagel. Hon grät i två sekunder, sen var hon glad igen, och jag grät och deppade typ hela dagen...

2010-06-24 @ 16:07:43
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: