Diskat

Ja det märks ju vem utan oss det är som diskar, när jag varit sjuk 2 dagar blir det världens disk, och jag orkade bara inte ha det så, så ställde mig och diska. Det är ändå inte så fysiskt ansträngande, hade velat dammsuga också men vågar inte riktigt, vill som sagt inte bli sämre tills imorgon.

Nikita somnade 22.15, alldeles för sent egentligen men jag la henne i sängen vid 22, hon skrek inte alls idag utan låg och lekte en stund innan hon somna, skönt.

Vi har det verkligen inte hemtrevligt här längre, idag var vi på tippen och slängde soffan, soffbordet, mattan i vardagsrummet, köksbordet och mattan i köket. Så nu har vi mer plats för flyttkartonger, och såhär ska vi bo i typ 1½ månad till. Men ifall vi hittar en soffa eller köksbord på blocket så har vi ju iaf plats för det nu, det hade vi inte haft annars. Och vi kollar på blocket flera gånger om dagen efter soffa och köksbord.

Nu ska jag krypa ner i sängen med min älskade make, God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: