Datorpaus

Idag har vi haft en riktig familjedag, och mysigt som bara den har det varit. Jag bestämmde att vi skulle va ifrån datorn hela dagen, både jag och andré.

Igårkväll var vi hos Emelie och Johan och deras son Melvin, super trevligt. Vi skulle bara upp och dricka kaffe för att prata om hur vi skulle göra idag när vi skulle in till stan. Men vi var kvar till kl. 1 inatt och dom bjöd på pizza, var verkligen hur trevligt som helst och tiden bara sprang iväg. Så underbart att få träffa lite annat folk, som är i våran ålder och som har barn, tycker det är hur kul som helst! Jag och Emelie tog en långpromenad på kvällen, hur skönt som helst verkligen.

Idag åkte vi in till stan vid 9.30 och var inte hemma förrens efter 16. Men mysigt har vi haft och mycket shoppnade blev det. Jag fick lite pengar att handla för, och Nikita fick kläder för allt. Sen när jag handlat upp pengarna kom jag på att jag hade ju velat ha en ny bikini, men det får vänta.

Vi hittade ett köksbord, en sänghimmel till Nikitas rum, skitsnygga lyktor 2 st att ha på balkongen, en matta, och ja lite annat smått och gott. Men nu längtar man verkligen tills vi flyttar så man ser vart pengarna tog vägen, just nu ser det bara ut som vi slängt pengar på kartonger eller nått.

Jag har suttit och klistrat in bilder igen, så nu har jag fyllt ett album, har  köpt ett till idag som ska bli fullt inom kort. Det är ju såå mycket roligare att ha bilderna i album.

Nikita har varit superduktig hela dagen, som vanligt. Och ikväll fick hon somna själv i sin säng, hon har ju varit väldigt bortskämd senaste dagarna så det tog tid innan hon somna, och hon vred och vände hela sig och låg på alla möjliga konstiga sätt.

Jag har haft en helt underbar dag med min älskade lilla familj och våra fina nyfunna vänner

Kommentarer
Thakock Skrev:

Låter som en super dag! =D



Vi ska med köpa massa grejor när valparna har åkt. Speciellt en ny soffa. =P



sv: Jaha, där ser man. =)

2010-06-28 @ 07:15:00
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: