Bilder

Igen har jag inte orkat lägga in rätt bild i rätt inlägg så ni får alla på en gång istället! :)


Nikita häromkvällen, jag kan titta på henne hur länge som helst när hon sover ♥


Nikita fick sitta i fotöljen när mamma skulle göra nått som krävde 2 händer :)


Hur viga är dom egentligen? Det kan ju inte va skönt att ligga sådär iaf :)


Stumpen och Nikita, då stumpen fick ett dampryck och hoppa upp i sängen där hon låg. Han hade precis varit framme och luktat på henne, men min kamera ville inte ta kort då.


Igår fick hon sitta här och kolla in i köket när mamma plockade och dona där inne, så hör jag dunk, dunk, dunk, då har hon slängt ner alla leksaker på bara någon sekund, hon är påväg att kasta ner den sista också ja. Skitunge ♥

Mamma lyckades ställa om stolen, det gick att få den pytte lite längre ner så hon nådde precis ner med fötterna, det tog inte ens 1 minut innan hon började sakta men säkert förflytta sig.



Hon är jätte duktig på att förflytta sig, nu när man lägger ner henne på filten ligger hon inte kvar på samma ställe som man lämna henne länge. Tittar man bort 2 sekunder har hon redan förflyttat sig, långt också. Hon vrider och ålar, rullar och hasar sig fram, men visst kan hon förflytta sig. Min duktiga lilla tjej, som sa "mu" idag igen när jag tittade på henne :)

Vi har också tränat på att gå ikväll, hon är jätte duktig och går flera steg. Sen om hon får syn på nått intressant stannar hon, sen tar det ett tag så börjar hon gå igen, hur sött som helst. Skulle inte förvåna mig om hon kommer börja gå sent bara för att vi redan börjat träna henne och jag har varit säker från födseln att hon kommer gå när hon är 9 månader :) Men å andra sidan är det skönt att hon inte kan förflytta sig så mycket och så snabbt, för då måste man verkligen ha ögonen i nacken och titta till henne nästan hela tiden. Men jag skulle ljuga om jag inte sa att jag faktiskt längtar :)

Kommentarer
Lisa Skrev:

hej gumman!



jaha tyckte din BM att det var bråttom?

annars brukar ju DE säga att man ska amma mest och börja så sent som möjligt.. hmm.. de är då olika överallt :)

jag tänker då börja så fort jag får.. för här är det redan intressant med mat så.. det är ju för deras skull :)



otroligt fina bilder med..

och vilken söt liten donna ni har :)



hoppas att ni får en underbar dag!

många kramar!!

2010-06-12 @ 11:12:50
URL: http://fliza83.blogg.se/
Sara - mamma till Wilda Skrev:

Min lilla tös får gärna vara minst 1 år innan hon går. Sen blir det ju full rulle

2010-06-13 @ 16:51:44
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: