1 vecka som fru

För en vecka sen var vi make och maka, och Nikita döpt. Vi var påväg in i församlingshemmet för att äta smörgåstårta, tänkt att det redan gått en vecka. Ja tiden går fort, och framförallt när man har barn! Om några timmar blir hon väl tonnåring också.


Tänk att det redan gått en vecka, då vi lovade varandra att vara trogna och älska varandra i nöd och lust tills döden skiljer oss åt, så vackert. Och jag älskar dig bara mer och mer för varje dag andré. Det bästa året i mitt liv är helt klart detta, börja året med gravid, få föda det vackraste barnet i världen, vara med om ett giftemål, flytta och få inreda precis som jag vill, och sluta året med 30 års fest för min älskade make. Jag älskar mitt liv, Jag älskar min dotter, jag älskar min make och jag älskar min andra bebis stumpen. Jag är så tacksam över att jag har er! ♥


Kommentarer
Kim Skrev:

Grattis till giftemålet! Blev det lyckat? :)



Ja det var tufft men helt klart värt det! :) Ja, han såg liksom aldrig så "nyfödd" ut, oftast brukar de ju vara lite röd/blåa och "skrynkliga" men victor var som en liten docka och såg ut som att han va några veckor.

2010-06-12 @ 13:11:53
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Thakock Skrev:

Ni är så söta ihopa!

=)



sv: Haha, ja, du läste nog inte hos mej då nej.



Haha, jag kom upp med tvätten för ett tag sen och så hängde in allt och märkte att jag saknade ena Bhn, jag hade 2 som var likadana.

Så jag gick ner för att kolla eftersom man kan ju tappa eller glömma i maskinen ju.



Den fanns inte någonstans och inte i lägenheten heller så någon har gått ner och tagit den från ställningen!

Jag blev skit sne och skrev en lapp. ;D

2010-06-12 @ 18:08:07
URL: http://briadlover.blogg.se/
W - ung tvåbarnsmamma Skrev:

men gud så vacker bild! Grattis vännen! missat de totalt.



tack för inlägget , det värmer och berör verkligen. det är inte lätt men jag är en kämpe, mina barn ger mig styrka till att orka trots att dem kan vara väldigt jobbiga nu när jag mår såhär.



hade ja inte haft dem o gud ska veta , för jag vet inte vad som hänt. jag har en gång valt fel väg och skulle säkert göra det igen om de inte varit för mina barn. tack ännu en gång för dem värmande orden!



många kramar.

2010-06-12 @ 19:14:47
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Thakock Skrev:

sv: Haha, någon tog ner lappen efter 2 dagar...men jag fick aldrig någon BH tillbaka. =/

Säkert någon snuskig gubbe som inte får till det ;)

2010-06-12 @ 19:24:01
URL: http://briadlover.blogg.se/
Tova Skrev:

Åh, grattis till er i efterskott! Förstår att det måste varit ett händelserikt och underbart år för er :)

så vackra ni var på bröllopet!

kramar

2010-06-12 @ 23:03:18
URL: http://trasslet.se
Linn Skrev:

jag värmer det i mikron, det går ju ta ut det ur frysen och ställa fram det innan eller in i kylen så det tinat men det blir ju inte varmt.. alla är så oense om varför man inte ska värma i mikron men jag tror att det är för att näringen i bröstmjölkens näring "försämras", men bara om det är så varmt så det kokar? och riktigt så länge värmer man det ju inte.. hur som helst, JAG värmen i mikron.

Min lilla Milia är 5.5 månad, född i slutet på december :)

Grattis till äktenkapet!

2010-06-13 @ 15:12:55
URL: http://napmils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: