1 Juni

God morgon.

Här gick vi upp vid 7, jag vakna efter att ha drömt en mardröm och när jag varit och kissat vaknar min älskade unge. Så fick leka en sväng med henne, somna om till 8. Var vakna och lekte en liten stund till, sen somna vi om till 9. Och låg och drog oss i sängen till 9.20 och nu ligger vackraste och leker på filten :)

1 Juni och det är 12 grader med mulet väder. Har nyligen regnat. Jo men hej sommar!

Idag ska vi gå en sväng, ska köpa brun utan sol, igen. Köpte loreal sublime bronze för 170:- och när jag sprayat kroppen 2 gånger syns de fortfarande ingen skillnad. Jag använde den över hela kroppen 6 gånger och armarna och bröstet 1 gång, och den är slut. Jag är fortfarande kritvit på mina ben och man ser inte speciellt stor skillnad. Så idag ska jag testa garniers istället, billigare och hört att den ska va bättre så får väl se om jag blir lite brun innan lördag.

Nu ska jag äta frukost och mysa med vackraste ungen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: