Underbaraste maken i världen!

Min älskade make skulle köra sin mamma m. familj till flygplatsen, och jag blev sjukt sugen på glass. Så precis när han skulle åka och hämta dom fick han åka och handla glass till mig först och sen åka, vad jag älskar dig! :) Vi har verkligen ett helt underbart förhållande, och vi försökte komma på förut när vi bråka sist, men nej vi kom inte fram till nått :) Jag har inte känt en enda gång att jag inte vill spendera resten av mitt liv med andré, jag kommer alltid älska honom, det är en sak som är säker! Och visst att jag kan vara tjurig ibland och det går ut över honom, men det är ju han som står mig närmast i livet, och jag vet att han finns kvar för mig hur mycket jag skriker och slår på honom när jag är arg och ledsen. Jag vet att han är den bästa maken i världen, och han är en superbra pappa till Nikita, hon kunde inte få bättre föräldrar ♥

Nikita ligger och sover igen. Hon somna förut och sov kanske en timme, var vaken och jätte gnällig och ville inte göra nått. Så gick och la mig med henne i sängen och hon blev tuttig, fick tutten och somna om igen. Jag sitter och kollar på det okända, väldigt intressant faktiskt :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Hemskt vad du är bortskämd då ;D



Nej men...gulligt av honom faktiskt! =D

2010-07-14 @ 16:57:07
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: