Underbara sommar

Jag verkligen älskar sommaren, även om jag tycker det är varmt och svettas som en gris, och är skitnervös för att Nikita ska bli för varm, men så underbart det är med solen. Jag lyckades allt få med mig mit hjärta till en badstrand idag, vi va där en hel timme :) Fast vi låg aldrig ner och sola eller så utan vi gick 2 små promenader och tog en glass medans prinsessan sov, men mysigt var det.

På vägen dit upptäcker jag nått fel med min tand, det känns som en bitar av tanden lossnat men jag har inte ont så blev lite fundersam. När vi kom hem var jag ju såklart tvungen och titta och då har halva visdomstanden ramlat av, och jag vet inte när eller hur. Har inte ett dugg ont heller tack gode gud. Gå till tandläkaren nu har vi inte råd med alls.

Nikita låg och lyfte rumpan i krypställning förut, så sött. Så låg hon utan blöja också, älskar bebisrumpor :) Jag testade ställa henne i krypställning och hon stog kvar en kort stund, så sött. Börja krypa nu! Jag vill springa efter bebis! :)

Nikita matstrejkar idag i värmen, hon har bara ätit 1 gång, och 2 gånger har jag verklgien försökt ge henne mat i alla möjliga konstiga ställningar men hon vill inte ha. Så tänkte ge henne lite vatten så hon får i sig vätska iaf, när jag gick och diska flaskan och fyllde på med vatten och kommer med flaskan så har hon somnat pluttan. Så vattnet får vänta, förhoppningsvis vill hon ha lite mat när hon vaknar.

Kommentarer
Thakock Skrev:

Usch fy, hoppas verkligen du slipper tandis!



Haha, då är hon som mian valpar...dom vill inte heller äta nu ivärmen. =P

2010-07-02 @ 17:54:27
URL: http://briadlover.blogg.se/
Nathalie-mamma till Zacharias Skrev:

Ja klart, de tär det ju, jag e till exempel inte för trädgård o luka i rabatter men vi har typ inga rabatter utan mest gräs o sten.. jättesnygfgt o praktiskt också. Fast att vi har stoor trädgård..



Aja ok:/ konstigt att dom inte visat sig ännu då? Det lär nog komma snart.



Z har bara ätit en måltid gröt när vi gick upp och inte ens en hel flaska ersättning.. får itne i han mer:S tror de e värmen men som du skriver man måste ge dom vätska. det är jätteviktigft..



Ja visst är det så! man blir lätt bortskämd.. samma nu, z brukar va jättesnäll o hur lugn o chill som helst, men INTE nu! han gnäller och inget hjälper.. så man vet ju att de e tänderna.. man ser det vita som börjar komma igenom tandköttet liksom.. usch..



kram

2010-07-02 @ 18:41:32
URL: http://nathalieasamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: