Spakväll

Ikväll har jag haft riktig egentid igen, när jag la Nikita vid 20 så hoppade jag in i duschen, och kom inte ut förrens efter 21! Det var skööönt, jag har rakat benen, till och med låren! och gjort hårinpackning, nu sitter jag med ansiksmask och har smörj kroppen med brun utan sol. Jag blir ju aldrig brun så varför inte fuska lite så det ser ut som jag kan bli lite brun iaf? :) Det är bara det att jag smeta in ansiksmask, sen smörjde jag kroppen med bus så förhoppningsvis kommer jag ihåg att smörja in ansiktet sen också :)

Nikita fick somna själv i sin säng inatt igen, jag gav henne nappen innan jag gick in och duscha och då sög hon tag, och när jag kom ut duschen låg hon på magen och höll i nappen istället :) Pluttis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: