Skönt

Det kom både åska och regn, jag som är nått enormt åskrädd men jag lever ju :) Nu är det skönt ute, 23-24 grader och kommer små skurar lite då och då. Här passar vi på att vädra ordentligt, precis alla fönster står på helt öppna så det börjar komma in sval luft :)

Vi var uppe hos Emelie och tog en fika förut, jätte skönt o sitta på balkongen. Nikita somnade, vaknade till och somnade om igen, vet inte vad klockan kan vart då med 19 någonting kanske och när vi kom hem här var det lite gnäll innan hon somnade själv, fast i våran säng. Hon fick ligga i sin säng först men när hon fastnade med båda fötterna och inte sa nått kände jag att då kan hon ligga i våran säng istället.

Min älskade make är och kollar på trav med sin pappa, fast i datorn :) Hans familj åker till spanien imorgon och ska va där i 2 veckor :)

Trött är jag också, skulle va smart att städa och diska nu när det är svalt i lägenheten, det är ju inget man orkar när det är 35 grader här inne.

Kommentarer
Thakock Skrev:

sv: Aha okej, ja då får du hålla dej nåt år till kanske då ;)

2010-07-13 @ 21:11:55
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: