Sista dagen

Ja idag är det sista dagen innan andré går på semester, eller ja den börjar nästa vecka, men i helgen är han föräldrsrledig :) Wiiie!

Kl. 9 blev jag väckt av våran egna lilla operasångare, och då låg hon med huvudet mot mig och benen bortåt, så hon hade vridigt sig en hel del :) Hon har fått ännu ett myggbett, stackars bebis :( Hon har hur många myggbett som helst och jag får inga längre, hellre att jag får myggbett än hon, jag kan iaf klia. Men finns väl inte så mycket man kan göra, vi måste sova med öppet fönster på sommaren, det blir alldeles för varmt annars.

Kommentarer
Thakock Skrev:

Men det är bra att hon inte kan klia. Då går det inte hål. =)

2010-07-08 @ 10:36:58
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: