Och det här kan hon

Glömde skriva i förra inlägget allt Nikita kan nu!

* Sträcker fram händerna och visar med hela kroppen när hon vill komma upp eller komma till mig om andré håller henne
* Hon kan sitta själv korta stunder
* Hon älskar att leka med böcker, och ännu mer reklam
* När man frågar "vart är mamma?" tittar hon på mig. Och frågar man "vart är katten" kollar hon på stumpen. Hon blir också jätte glad när man frågar vart är mamma precis innan hon tittar på mig, hon älskar att få beröm
* Är inte riktigt lika mammig, kan vara hos en del korta stunder
* Kan förflytta sig själv
* Kommer nog aldrig börja krypa, hon hatar när man ställer henne i krypställning
* Ska få mer rutiner på maten och börja äta fast föda igen
* Föredrar att leka med pappa, och mysa med mamma
* Vill aldrig ligga på rygg, utan alltid på magen

Kommer inte på nått mer just nu, men det känns som det är nått jag glömt :)

Kommentarer
W - ung tvåbarnsmamma Skrev:

aww underbara utveckling. :)



ahh det är jätte jobbigt, men så fort vi hittar någon större så pangar vi till, men vi vill inte bo vart som helst.

oj, billigt för en på 73 kvm . =) var glada att ni slipper pröjsa skjortan som vissa andra får göra.

vi ger 6500 kr plus el & tv men vi har uteplats och en gräsplätt och bor på nederbotten så de kan man förstå :)



kramar.

2010-07-20 @ 19:53:02
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: