napp eller inte napp, det är frågan

Nikita använde napp när hon var 0-3 månader, sen slutade hon, ville inte ha den alls längre. Men hon har fortfarande ett stort sugbehov så hon hittade istället tummen, jag tycker det är sötare med tummen men lättare o sluta med napp än med tummen. Men hon slutade med den själv, det är sällan numera som den kommer in. Så nu tuttar hon i luften på ingenting alls, eller allra helst mina tuttar hela tiden. Jag vill inte känna mig som en napp precis så jag har försökt då och då och ge henne nappen men nej hon vill inte ha, vi har köpt en större napp, hon leker mest med den. Men idag så sög hon på den, rätt länge samtidigt som hon låg och lekte med fötterna.


Så frågan är, kommer hon fortsätta med nappen eller inte. Jag hoppas hon iaf vill ha den när hon ska sova, just för hon vill sova på mage och har hon nappen i munnen kan hon inte kvävas. Och för mina tuttars skull får hon också gärna ta nappen :)


Kommentarer
Evelina Skrev:

Ja napp underlättar mycket!!



Sådär låg E också hela tiden innan och lekte med fötterna, nu ligger han aaaldrig ner haha...



Kramar!

2010-07-08 @ 17:59:29
URL: http://happilyeverafter.se
Anonym Skrev:

jag tycker det är ganska bra med napp, lättare att trösta henne med den om det är nåt, och så en trygghet när hon sover,

men det är ju jobbigt om dom vaknar så fort dom tappat nappen istället.

hon tar iaf BARA "Esska" nappar, testa dom om ni inte gjort det :)

kram

2010-07-08 @ 18:45:51
URL: http://jagochlillasot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: