Myskväll

Vi har haft riktigt mys på andrés semester, nästan varje kväll har vi kollat på film och myst, underbart! Ännu mer underbart är att Nikita somnar själv i sin säng på sitt rum efter högst 5 minuter, varje gång! Superskönt! Hon är dock mera lättväckt när hon somnat själv och vaknar alltid efter en kort stund, men det är ändå skönt. Och nu ligger hon i våran säng med pappa och ligger och låter, vet inte om hon är vaken eller om hon håller på att vakna igen.

Idag är en sån dag som livet känns sådär lite extra bra, jag känner mig så lyckligt lottad över att få vara just jag. Livet är sådär magiskt och perfekt igen, underbart!

Jo Nikita vakna igen, hon låg och leta efter en tutte på pappas rygg, men hon verka inte ha hittat något. Och när jag då kommer jag ska ge henne tutten vänder hon sig direkt och fortsätter leta på pappas rygg. Jag lovar om vi båda kunde amma, skulle hon hellre tagit av honom :) Pappa är liite bättre, förutom när hon är trött och gnällig, då är det mamma som duger, eller om det är tuttarna kanske? :)

Vi såg på en sjukt bra film förut, jag vet inte vad den heter, men jag vet att det var 2an så jag vill se 1an på den :) Bästa film jag sett på läänge! :) Men när vi skulle se filmen frågade jag typ 500 gånger vad den hette, men det ville inte riktigt fastna iaf :)

Sitter just nu och äter pommes, och bet av en bit av min visdomstand, som halva tanden har lossnat på och jag har fortfarande inte ont? Och så är man där med tungan, precis hela tiden. Och jag blir galen! Hopppas inte jag får ont heller, tandläkare nu skulle inte direkt passa in i våran budget, jag som vill ha en tvättmaskin snarast! En ny vagn, också rätt akut, en ny bilbarnstol och en ny dammsugare, och allt inom några månader helst :) Tror inte det kommer bli riktigt så men man kan ju iaf önska :)


Den KOMMER bli min, var inne på babyproffsen för ett tag sen för att provköra den lite, och jag vart förälskad totalt, jag bara måste ha den, helst igår! Den gick så sjukt lätt att köra, och då hade jag Nikita över ena armen och körde den hur lätt som helst med den andra, perfekt! Snygg som bara den är den också, så japp den blir min snart! :)


Kommentarer
thakock Skrev:

Låter som ni har det underbart med! =)



Vad kul att du får vagnen till slut. ;)

2010-07-28 @ 07:27:50
URL: http://briadlover.blogg.se/
W - ung tvåbarnsmamma Skrev:

haha ahh, jag förstår verkligen inte vad folk får ut av att skriva sådär. =/ jag skiter väl i om hn tycker att min karl är ful.. det är väl ändå jag som är tillsammans med honom och då måste jag alltså tycka att han är fin på alla sätt. =)

hur många som helst har gott in och kommenterat anonymt och sagt Otrogen, Pundar, går bakom ryggen , ditten och datten.. men jag får inget bevisat och därför tror jag inte heller på dem. vill dem ge mig sån info så krävs det att dem skriver namn och mer intimt.. =/

kramar.

2010-07-28 @ 09:43:29
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: