Mysig kväll

Igår hade vi det så mysigt, igen. Vi åkte upp till Emelie & co vid 19 igårkväll och tiden rann iväg. Vi kollade på klockan 22.45 eller nått sånt, 10 minuter senare var klockan 00.45. Och alla tyckte att nyss var ju klockan 22.45 så tiden sprang verkligen iväg.

Nikita matstrejka igår, när klockan var 19 igår hade hon bara ätit 2 gånger, och jag försökte och försökte ge henne tutten och vatten, vatten fick hon i sig lite av men inte så mycket. Så vid 19 åt hon ordentligt, skönt det. Och idag ska det bli ännu varmare, hur ska det gå?

Nikita sov oroligt inatt också, hon var trött igår så hon somna rätt tidigt, var vaken en kort stund sen somna hon om och sov för natten. När vi kom hem var hon pigg och glad och låg och prata och sparkades och nöp så hon fick lägga sig i sin säng, vi gick bara fram och vände henne när hon la sig på magen och tryckte ner huvudet i madrassen. Men hon somnade till slut. Så sa jag att hon kommer väl vakna pigg vid 5 i morgon så jag får gå upp. Jaha, det skulle jag aldrig sagt. Kl 5 vaknar hon och är pigg, men efter lite bökande somnade hon om, tack gode gud. Sen vaknade hon vid 8 igen och jag var halvdöd, blev ju sent igår med mer än 1 timme senare än vi senast går och lägger oss. Så andré var en ängel och tog henne så jag fick sova till 10.

Nu ska vi äta frukost, mys! :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Vad snällt att du fick sova! =)

2010-07-03 @ 18:38:28
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: