Min duktiga tjej!

Vi hade verkligen supertur ikväll med Nikita, la en trött gnällig bebis i sängen kl. 20.00 och typ 2 minuter senare var det tyst och hon låg på magen och sov, duktiga tjejen somna själv i sitt rum :) Dock vakna hon efter typ 45 minuter och fick tutten i våran säng, somna om igen och vakna efter någon minut, låg och böka en stund och sen somna hon om, så hon sover iofs i våran säng iaf. Hur lyckades hon nu med detta? :)

Hon börjar mer och mer lära sig att "ajaj" betyder att man inte får göra saker. Hon var framme och höjde ljudet på tv, genom dvd som är på lagom höjd där hon ligger, och då när jag sa "ajaj" blev hon först rädd och sen börja hon gnälla för hon inte fick leka där, sen hitta hon något annat att leka med istället, och rörde inte dvdn mer, duktiga tjejen! Hon lyckades också förut ta sig fram till kablarna till tvn som är kanske 2 meter därifrån hon ligger, och även då lyssnade hon på "ajaj" :)

Här har vi precis haft mys och tittat på ännu ett avsnitt True Blood, så jäkla bra! :)
Jag älskar min fina make och min fina dotter ♥

Kommentarer
thakock Skrev:

Vad duktig hon e! =)



Åhh, jag ahr inte hunnit se det i nu! =P



sv: Den kosta 2750 cirka...sen frakt på det.

Gå in på Nymobil.se ...du kan ju få mobilen om du väljer abbomomang...stavning?....

2010-07-27 @ 07:37:35
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: