Massa bilder

Gårdagens bilder:


Så söt i sin nya stora klänning :)


Mina 2 ♥



Dagens bilder:


Koncentration på hög nivå, hon blev skitförbannad när jag inte orkade sitta och leka mer så hon inte heller fick leka med den, då kom vi på en annan lösning som dock inte var lika rolig.


Efter ett kort tag fick lillan ont i ryggen så jag fick stå och leka med henne igen, och hon blev förnannad igen när jag inte orkade leka med henne, så gick och busa med henne i sängen men det hjälpte inte, hon var fortfarande sur på sin mor :)


Här testas sittdelen på vagnen för första gången, ett litet skeptiskt leende :)


Dagens motorcykel tjej :)


Här testas sittdelen ute, det spela väl ingen roll om det var sittdel eller liggdel, hon somna så fort vi kom utanför dörren iaf så la ner henne igen iaf.

Men hon vakna efter en stund och då fick hon testa och sitta, men leksakerna är fortfarnade roligast. Men när hon ligger ner så vill hon se allt :)


Pappa försöker sova och Nikita bökar runt i sängen. Just nu leker hon operasångare, hon "sjunger" jätte högt för en trött pappa som har ont i huvudet :)


Kommentarer
Thakock Skrev:

Haha, snäll unge det. ;)

2010-07-07 @ 18:51:29
URL: http://briadlover.blogg.se/
Lisa Skrev:

Oj shit vad kort hon är då.. eller ja, Elvira är ju lång med.. ligger ju verkligen över men ändå.. Hihi.. Barn är ju så olika :) tjejer brukar ju vara lite kortare med, men inte min flicka heller.. Ärvt efter mig kanske :) Alltid vart lång!



Gud vad hon växer iaf, utseende mäissgt, så himla söt :) Otroligt fin klänning med!



Kramar!

2010-07-07 @ 22:32:40
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: