kvällspromenad

Fick med mig min fina man ut på en liten promenad, men vi va nog ute nästan 45 minuter, skönt. Det är precis lagom varmt nu, och blåste lite lagom sådär. Men Nikita var varm, hon hade kortärmat och lakan över sig men vart jätte varm iaf, pluttis.

Har flyttat alla bilder från kameran och lagt dom i andrés dator, det var några veckor sen nu så det blev en hel del bilder. Har bara suttit vid hans dator 1 gång sen jag fick min och allt är så stort på hans dator, nej jag tycker mycket bättre om min egen :)

Nu ska jag äta lite kycklingsallad igen, mumsigt! Vi ska kolla klart på en film vi började se på igår också, mysigt.

Kommentarer
ANGELICA Skrev:

sv åh! tack så mycket :) kul att du uppskattar det!

2010-07-06 @ 02:51:45
URL: http://fleratimmar.blogg.se/
W - ung tvåbarnsmamma Skrev:

när började du ge smak portioner? :)

kram

2010-07-06 @ 08:49:16
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: