Internet tillbaka

Sådär, nu har vi internet igen. Vi fick ju låna mobilt ett tag men fick lämna tillbaka det i förrgårkväll så igår var vi utan internet.

Hemsk morgon blev det, jag vakna av bebisskrik och andré som skriker till och när jag öppnar ögonen ligger inte Nikita i sängen, utan på golvet och jag såg bara hennes ben för hon hade överkastet över sig, som jag lagt på kanten när jag skulle amma från just den tutten. Igår ramla hon ner för första gången och jag vill inte vara med om det igen. Så vi får komma på någon lösning, antingen får vi väl dra in sängen mot kanten så länge eller nått. Min stackars lilla bebis :(

Igår ställde sig Nikita själv i krypställning en stund, nu står hon mer och mer i krypställning så hon kanske börjar krypa sen ändå? Jag hoppas, och jag längtar. Då man hela tiden måste ha koll och ögon precis överallt samtidigt, men det händet ju nått hela tiden då :)

Vi ska snart äta frukost hela familjen, mysigt! :)

Kommentarer
thakock Skrev:

Usch vilken hemsk upplevelse! =(



sv: Haha, det står på bloggen nu =)

2010-07-30 @ 09:43:34
URL: http://briadlover.blogg.se/
thakock Skrev:

sv:: Usch ja, fy vad nervös jag är! =P

2010-07-30 @ 13:35:48
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: