Internet krångel

Internet vägrade funka i min dator så får sitta vid andrés enorma dator, allt är jäääätte stort :)

Nikita sover i sin säng på sitt rum igen, det tar inte alls lång tid för henne att somna där, så skönt :) Det är 3e gången sen igårkväll hon sover där och det är riktigt skönt! Annars när hon blir trött vill hon ligga i våran säng och ammas tills hon somnar, så jag har ju verkligen varit hennes napp.

Vi fortsätter att skruva upp tavlor och sånt på väggarna, ser inte alls ut som vi precis flyttade hit, inte en enda flyttkartong står framme, dock står det ett antal i garderoben men dom kommer vi till någon dag :) Jag håller det alltid rent och städat här, det är skönt ifall man får oväntat besök så behöver man inte skämmas som man jämt gjorde i förra lägenheten.

Vi åkte förbi där förut, jag har inte varit där på några dagar nu. Och jag fick världens ångest bara av att komma nära, och väl där ville jag bara springa därifrån. Jag mår inte alls bra  av att vara där, och jag ska flyttstäda. Och på söndag flyttar det in en i den lägenheten så det måste ju göras. Tänkte börja med det igår men sen blev det inte så.

Kommentarer
thakock Skrev:

Vet precis hur du känner! Det var riktigt hemskt att komma nära av vår förra lägenhet...Örk säger jag bara!



sv: Nej, den var inte alls särskild dyr. Men dom är något billigare på den sidan med. =)

Tackar!

2010-07-27 @ 17:40:49
URL: http://briadlover.blogg.se/
Zandra Skrev:

Sv; Ja, hon e duktig :)

Tack, blev med nöjd med den :)

2010-07-27 @ 21:54:17
URL: http://zandraaak.blogg.se/
sara - mamma till wilda Skrev:

Skönt att hon sover i eget rum. Ska försöka detsamma med Wilda

2010-07-28 @ 09:05:58
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: