God natt

Jag har suttit och skrivit i Nikitas anteckningsblock, där jag ska skriva varje dag vad som händer. Tur att jag är en aktiv bloggare så jag kan läsa igen vad som hände dom dagarna jag inte orkat skriva, nu var det nästan 2 veckor sen, så då har jag suttit i bloggen och läst och läst om vad som har hänt hela tiden :) Det är verkligen roligt att kunna gå tillbaka och läsa vad som hände då och då, och hur man kände sig just då! :)

Nu är det tack och lov lite svalt ute, så nu har vi alla fönster öppna, bara dom där myggen som inte har nått liv som ska komma in när det äntligen börjar bli lite svalt i lägenheten. Jag gjorde ett myggnät inatt med ett par nätgardiner, men det höll inte så jätte bra tills morgonen, men lite svalare tyckte jag nog det var och Nikita hade bara fått ett stort myggbett i morse, förstår inte varför just hon ska få alla myggbett.

Jag ska ta mig nått o äta, sen ska jag krypa ner i sängen med mina två ♥

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: