God morgon

kl.9.10 vaknade prinsessan idag så en liten sovmorgon fick jag, helt lagom :)

Igår hade vi det supermysigt, följde med emelie och träffade andra mammor och åt god mat, var så skönt att komma ut och träffa lite folk :) Sen tog vi oss en liten promenad. Nikita var lite små gnällig ett tag men hon var trött. Hon somnade precis innan vi beställde och vakna när jag precis ätit upp så det var skönt att slippa ha henne i knät när jag skulle äta iaf :) Men hon hade svårt för att äta där, trots att hon var hungrig. Och när vi gick promenaden var hon hungrig och trött men ville ändå inte äta. Det blev sent för Nikita igår igen, 22 eller nått sånt tror jag hon somna.

På kvällen när Nikita somnat satt vi och kolla på bröllopsfotografen och åt glass. Den var bättre än jag trodde den skulle va men inte sådär superbra. Jag störde mig rätt mycket på att det var typ bara samma skådespelare som i "smala sussie" och dom hade till och med samma låt med så det störde jag mig på.

Idag vill jag ut till en strand och ligga där hela dagen, vilken tur att jag gifte mig med en som vill sitta inne och vid datorn precis hela sommaren och som hatar att vara ute när jag älskar att vara ute. Men han ställer väldigt ofta upp och åker ut till badställen, men högst 30 minuter kan han stanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: